Veelgestelde Vragen

Hanteren jullie bezorgkosten op Scheepsklokken.nl?
Zone 1 -
Nederland: Verzendkosten GRATIS voor bestellingen boven de 35 Euro
Zone 2
 - België en Duitsland: 21 Euro verzendkosten
Zone 3 - Overige Europese landen (behalve de landen uit Zone 1/2): 26 Euro verzendkosten
Zone 4 - Alle andere landen, buiten Europa: 40 Euro verzendkosten

Waarom een eigen account aanmaken?
Als u de eerste keer een bestelling doet bij Scheepsklokken.nl worden een aantal gegevens van u gevraagd om in te vullen, zoals e-mailadres, naam en adres-gegevens. Het voordeel hiervan is dat u bij een volgende bestelling niet opnieuw al deze gegevens hoeft in te vullen. Een verlanglijst, een eerdere aankoop, een gevulde winkelmand of een factuur kunt u met een account gemakkelijk terug zien.

Ben ik verplicht om eerst in te loggen? 
Nee, dit is niet nodig. U kunt ook zonder account bij ons bestellen.
Wanneer u een nieuwe klant bent en u heeft al artikelen in uw winkelwagen dan wordt dit bewaard door de webshop. Logt u daarna in dan worden deze artikelen overgeheveld van uw bezoekers-/gast-winkelwagen naar uw vaste klanten-winkelwagen. Indien u niet afrekent dan wordt de inhoud van de winkelwagen bewaard tot een volgend bezoek. Kiest u er voor om geen account te maken, dan wordt de winkelmand ook niet bewaard!

De winkelwagen, waarvoor dient deze?
In de winkelwagen worden de artikelen bewaard die u tijdens het winkelen bij Scheepsklokken.nl hebt gevonden en in de winkelwagen hebt geplaatst. Het biedt u tevens de mogelijkheid om verder te zoeken op de website. Natuurlijk kunt u te allen tijde de artikelen wijzigen, verwijderen of het aantal aanpassen!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu? 
Als u het wachtwoord kwijt bent kunt u een aanvraag doen voor een nieuwe met de desbetreffende link bij het foutief inloggen. Mocht dat niet lukken, neem dan contact met ons op per telefoon, contactformulier of e-mail. We helpen u graag!