Veelgestelde Vragen

Hanteren jullie bezorgkosten op Scheepsklokken.nl?
Zone 1 -
Nederland: Verzendkosten GRATIS voor bestellingen boven de 35 Euro
Zone 2
 - België en Duitsland: 21 Euro verzendkosten
Zone 3 - Overige Europese landen (behalve de landen uit Zone 1/2): 26 Euro verzendkosten
Zone 4 - Alle andere landen, buiten Europa: 40 Euro verzendkosten

Waarom een eigen account aanmaken?
Als u de eerste keer een bestelling doet bij Scheepsklokken.nl worden een aantal gegevens van u gevraagd om in te vullen, zoals e-mailadres, naam en adres-gegevens. Het voordeel hiervan is dat u bij een volgende bestelling niet opnieuw al deze gegevens hoeft in te vullen. Een verlanglijst, een eerdere aankoop, een gevulde winkelmand of een factuur kunt u met een account gemakkelijk terug zien.

Met welke vervoerder versturen jullie?
Wij maken gebruik van de diensten van PostNL.

Hoe werkt retourneren bij jullie?
Retourneren is binnen 14 dagen na aankoop mogelijk via ons kosteloze antwoordnummer in Nederland. U kunt het pakket dan naar een PostNL kantoor brengen. Wij betalen u dan uiteraard het aankoopbedrag terug.

Het kosteloze retouradres is als volgt:
Shipsworld.NL B.V.
T.a.v. Scheepsklokken.nl

Antwoordnummer 1257
1620 VB HOORN

Ben ik verplicht om eerst in te loggen? 
Nee, dit is niet nodig. U kunt ook zonder account bij ons bestellen.
Wanneer u een nieuwe klant bent en u heeft al artikelen in uw winkelwagen dan wordt dit bewaard door de webshop. Logt u daarna in dan worden deze artikelen overgeheveld van uw bezoekers-/gast-winkelwagen naar uw vaste klanten-winkelwagen. Indien u niet afrekent dan wordt de inhoud van de winkelwagen bewaard tot een volgend bezoek. Kiest u er voor om geen account te maken, dan wordt de winkelmand ook niet bewaard!

De winkelwagen, waarvoor dient deze?
In de winkelwagen worden de artikelen bewaard die u tijdens het winkelen bij Scheepsklokken.nl hebt gevonden en in de winkelwagen hebt geplaatst. Het biedt u tevens de mogelijkheid om verder te zoeken op de website. Natuurlijk kunt u te allen tijde de artikelen wijzigen, verwijderen of het aantal aanpassen!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu? 
Als u het wachtwoord kwijt bent kunt u een aanvraag doen voor een nieuwe met de desbetreffende link bij het foutief inloggen. Mocht dat niet lukken, neem dan contact met ons op per telefoon, contactformulier of e-mail. We helpen u graag!